Engagera dig

Stöd WWF

Vi har alltid behövt haven. Nu behöver haven oss.

Under tusentals år har vi människor sett haven som oändliga och outtömliga. Men tyvärr funkar det inte längre – haven håller på att kollapsa. Det är bråttom att ställa balansen i haven tillrätta. Därför har vi sjösätta en räddningsaktion för världens alla hav. Vill du också rädda haven? Hjälp oss att höja rösten för haven, läs mer på wwf.se/raddahaven

Skänk en gåva via Swish

Eller skänk en gåva och välj bland flera olika ändamål där du kan skriva ut ett fint gåvobevis som du ger bort i fars dag present: wwf.se/gava

Läs mer om hur du kommer igång med Swish här.

Varmt tack för din gåva!

Barn

Foto:Anup Shah / WWF

Panda Planet – WWF för barn och unga

Låt barnen vara med och kämpa för djuren på ett roligt sätt! Ge bort ett VIP-medlemskap i Panda Planet – WWFs community för alla barn och unga som gillar djur och natur! Kika in i djurens värld, blogga, prata med andra djurintresserade barn, gör quiz och spännande miljövänliga uppdrag ...

Sajten är gratis. Men genom ett VIP-medlemskap stödjer barnet WWFs verksamhet.

Som tack får alla VIP-medlemmar bland annat diplom, ett mjukdjur och ett eget regnskogsträd på Borneo. I VIP-medlemskapet ingår även rabatt på flera djurparker och akvarier.

Välkommen!

Företag

Foto: © naturepl.com / Andy Rouse / WWF

Företag

Att företag ska vara en positiv och drivande kraft i kampen för hållbar utveckling är självklart för WWF. Därför samarbetar vi med företag och primärt inom tre huvudområden: Market transformation, vatten och klimat.

Företagssamarbeten

Ungdom

Världen är stor men du är större

Det ska inte vara så svårt att göra skillnad. Morgondagen är ungdomens. Men samtidigt tas beslut av de som inte kommer leva då. Så ska det inte vara.
Ungas röster måste få större makt -  vilket är anledningen till att WWFs ungdomsråd har skapats. Vi tror att alla människor kan hitta sitt unika sätt att göra skillnad.

Ungdomsrådet '16

Lär känna rådet!

Vad gör WWF?

WWF finns i över 100 länder, har fler än fem miljoner supportar och driver tusentals projekt inom allt från tjuvjaktsbekämpning till klimatsmarta energilösningar.

Välkommen att läsa mer och engagera dig!

Min Vardag – Så firar du en grön jul

Kan man äta julskinka? Vilken gran är egentligen bäst, och hur ger man klappar med gott miljösamvete?

Ta del av våra tips för en grönare och skönare jul

Medlemstidningen WWF Eko

Panda Planet sida