VISA ATT DU BRYR DIG

Vi på WWF är stolta och tacksamma över stödet från våra Vänföretag och vi vill gärna att ni ska visa både er personal, era kunder och andra att just ert företag är med och tar ansvar för WWFs viktiga natur- och miljöarbete i Sverige och i världen!

Som Vänföretag för 10 000 kr/år får ni:

Webbknapp till företagets hemsida och intranät

Genom att ladda upp webbannern på er hemsida kommer era kunder/medarbetare att se ert engagemang.

Tidningen WWF EKO

Tidningen är fullspäckad med spännande och intressanta reportage, bland annat från WWFs fältarbete, fyra gånger per år. Genom den kommer era medarbetare att bli insatta i viktiga och intressanta frågor.

E-nyhetsbrevet ”WWF-rapporten”

Ett specifikt nyhetsbrev till er Vänföretag skickas ut fyra gånger per år och innehåller natur- och miljönotiser av speciellt intresse för företag. Genom nyhetbrevet kommer ni att bli insatta i frågor kring hållbart företagande, ekosystem, djur och natur.

Företagets namn publicerat på WWFs hemsida

Tillsammans med de andra Vänföretagen kommer ert företagsnamn att publiceras på wwfs hemsdia.

Ett diplom

Ni får ett exklusivt diplom som ni kan sätta upp i era lokaler och ladda upp på er hemsida

Som Vänföretag för 25 000 kr/år får ni dessutom:

Banner för tryckning på exempelvis fakturor, inbjudningar

Använd bannern för att visa att ni bryr er. Den kommer att skapa ett mervärde för det evenemang ni arrangerar.

Årets Pandabok 2016

Varje år utser WWF en utmärkelse, "Årets Pandabok" till den bok som på bästa sätt skildrar naturen i ord och bild. Låt denna bok inspirera hela företaget och bidra till en härlig stämmning i kafferummet.

Som Vänföretag för 100 000 kr/år får ni dessutom:

Banner för tryckning på exempelvis fakturor, inbjudningar

Årets Pandabok 2016

Varje år utser WWF en utmärkelse, "Årets Pandabok" till den bok som på bästa sätt skildrar naturen i ord och bild. Låt denna bok inspirera hela företaget och bidra till en härlig stämmning i kafferummet.

Mejlsignatur

Visa upp ert stöd i mailen - det syns att ni bryr er!

Presentation av företaget på förstasidan av WWF Vänföretag

Ni får ytterligare möjlighet att synas på WWFs hemsida med logotyp, text och bild för att locka till er ännu fler kunder. Varje år besöker fler än 13 000 företag sidan Vänföretag.

Ett långsiktigt stöd behövs

I över 50 år har WWF arbetat för att hejda förstörelsen av jordens naturliga livsmiljöer och bygga en framtid där människor lever i harmoni med naturen genom att bevara världens biologiska mångfald, verka för att förnybara naturresurser används på ett hållbart sätt och minska föroreningar och ohållbar konsumtion. Vårt arbete är direkt beroende av stöd från svenska privatpersoner och företag, så bli WWF Vänföretag och gör verklig skillnad!

Årsavgiften för engagemanget som Vänföretag är 10 000, 35000 eller 100000 kronor exkl. moms och faktureras från Världsnaturfondens AB till den adress ni anger för företaget. WWF Vänföretag är en stödform som framförallt vänder sig till små och medelstora företag. Är ni ett större företag som vill sammarbeta med WWF, vänligen kontakta foretag@wwf.se.

Kontakta oss

Vill du ha mer information om WWF Vänföretag, vänligen kontakta oss på vanforetag@wwf.se eller 08-624 74 00