Extra material för anställda

Förutom det material ni får som tack för ert medlemsskap som Vänföretag så får ni även tillgång till ytterligare användbart material samt en exklusiv ingång till kampanjmaterial mm. Här nedan kan ni till exempel ladda ner banners och skicka e-julkort till anställda.

Skicka vykort

Skicka hälsningar till vänner och bekanta med hjälp av våra fina e-kort. Julkort, vykort du väljer.

Skicka ett vykort

Ladda ner banners

Stöd WWF genom att lägga upp en banner på er hemsida.

Banners för nedladdning

Intressanta WWF rapporter

Pressrum - ta del av de senaste nyheterna från WWF

Välkommen till Världsnaturfonden WWFs pressrum. Här hittar du pressmeddelanden, debattartiklarrapporterpressbilder samt WWFs talespersoner. Har du frågor eller vill ha kommentarer på aktuella miljö- och naturvårdsfrågor, kontakta pressansvarig.

>> Läs mer här

Ett långsiktigt stöd behövs

I över 50 år har WWF arbetat för att hejda förstörelsen av jordens naturliga livsmiljöer och bygga en framtid där människor lever i harmoni med naturen genom att bevara världens biologiska mångfald, verka för att förnybara naturresurser används på ett hållbart sätt och minska föroreningar och ohållbar konsumtion. Vårt arbete är direkt beroende av stöd från svenska privatpersoner och företag, så bli WWF Vänföretag och gör verklig skillnad!

Årsavgiften för engagemanget som Vänföretag är 8000, 35000 eller 100000 kronor exkl. moms och faktureras från Världsnaturfondens AB till den adress ni anger för företaget. WWF Vänföretag är en stödform som framförallt vänder sig till små och medelstora företag. Är ni ett större företag som vill sammarbeta med WWF, vänligen kontakta foretag@wwf.se.

Kontakta oss

Vill du ha mer information om WWF Vänföretag, vänligen kontakta oss på vanforetag@wwf.se eller 08-624 74 00