Fantastiska nyheter - pandorna har blivit fler

Antalet vilda pandor i Kina har ökat från 1596 till 1864 individer under de senaste tio åren. Det är en ökning med nära 17 procent* vilket är ett kvitto på att våra naturvårdssatsningar lönar sig.

Vårt arbete ger resultat och genom att skänka 100 kronor i månaden hjälper du oss att fortsätta vårt viktiga arbete med skydda pandornas livsmiljö och säkra deras framtid. Bli Pandafadder du med!

* Enligt den kinesiska regeringens största pandaräkning, National Giant Panda Survey, någonsin som offentliggjordes den 28 februari 2015.

SMS

SMSa WWF 100 till 72900 så skänker du 100 kr till vårt arbete

PlusGiro

90 1974-6

BankGiro

90 1-9746

Världsnaturfonden WWF har ett 90-konto, vilket är en garanti för att varje gåva används på rätt sätt. WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. Bakom Svensk Insamlings-kontroll står arbetsmarknadens parter. WWF tillhör även Frivilligorganisationernas Insamlingsråd (FRII) som är insamlingsorganisationernas samarbetsorgan. FRII verkar för etisk och professionell insamling.

Du är välkommen att ringa till oss på medlemsservice på telefon: 08-624 74 14.

Vi finns här för att besvara dina frågor på vardagar mellan kl 9.00-12:00.

Du kan också faxa på: 08-85 13 29 eller skicka e-mail till medlemsservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 90 1-9746

Plusgiro: 90 1974-6