Kampen i Selous fortsätter

WWF startade förra året en global satsning för att rädda världsarvet Selous i södra Tanzania, Afrikas sista vildmark med ett spektakulärt djurliv. En allt större tjuvjakt och exploatering från gruvor, gas och olja hotar området. Av 120.000 elefanter finns bara cirka 15.000 kvar idag. Om inget görs riskerar elefanterna att utrotas till 2022.

Bli fadder och hjälp till du också. Ju fler vi blir, desto bättre. Tillsammans kan vi rädda Selous!

Bli WWF-fadder

Swish

Skänk en gåva på valfritt belopp till vårt arbete

SMS

WWF 100 till 72900
Skänk en gåva på 100 kr till vårt arbete.

PlusGiro

90 1974-6

BankGiro

90 1-9746

Världsnaturfonden WWF har ett 90-konto, vilket är en garanti för att varje gåva används på rätt sätt. WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. Bakom Svensk Insamlings-kontroll står arbetsmarknadens parter. WWF tillhör även Frivilligorganisationernas Insamlingsråd (FRII) som är insamlingsorganisationernas samarbetsorgan. FRII verkar för etisk och professionell insamling.

Frågor

Kontakta oss

Du är varmt välkommen att ringa till vår givarservice på telefon: 08-624 74 14, vardagar mellan kl 08.00-18.00.

Vi finns här för att besvara dina frågor om exempelvis fadderskap,medlemskap eller gåvor. Du kan också skicka email till medlemsservice@wwf.se

Vanliga frågor om gåvor och stöd

Riktlinjer för insamlingsverksamheten