Med ditt stöd kan vi uträtta mer

Det är vårt gemensamma ansvar att jordens fantastiska mångfald får leva vidare och det är bara i samarbete med andra som vi kan göra riktig nytta. Med ditt bidrag blir WWFs arbete ännu mer framgångsrikt.

Världsnaturfonden WWF arbetar världen över för att bevara unika ekosystem, regnskogar och marina miljöer. Med ditt stöd kan vi fortsätta genomföra projekt för att försäkra oss att hotade arter som tigrar, pandor och gorillor inte går förlorade. Med din gåva bidrar du också till ett ansvarsfullt och hållbart fiske, skogsbruk och jordbruk för att ta hand om de ekosystem där både växter, djur och människor ingår.

Möjligheterna att stödja WWF är många. Välj den stödform som passar dig bäst!

SMS

SMSa WWF 100 till 72900 så skänker du 100 kr till vårt arbete

PlusGiro

90 1974-6

BankGiro

90 1-9746

Världsnaturfonden WWF har ett 90-konto, vilket är en garanti för att varje gåva används på rätt sätt. WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. Bakom Svensk Insamlings-kontroll står arbetsmarknadens parter. WWF tillhör även Frivilligorganisationernas Insamlingsråd (FRII) som är insamlingsorganisationernas samarbetsorgan. FRII verkar för etisk och professionell insamling.

Frågor

Har du frågor om ditt medlemskap, fadderskap eller gåvor?

Du är varmt välkommen att ringa till oss på medlemsservice på telefon: 08-6247414.

Vi finns här för att besvara dina frågor på vardagar mellan kl 9.00-12:00.

Du kan också faxa på: 08-851329 eller skicka e-mail till medlemsservice@wwf.se

Vanliga frågor om gåvor och stöd

Riktlinjer för insamlingsverksamheten