Skänk en minnesgåva

Ge bort en gåva med omtanke i stunder av sorg. Hedra minnet av en närstående genom att skänka en minnesgåva till WWFs arbete för en levande planet.

Minnesblad

När du skänker en minnesgåva får du samtidigt ett fint minnesblad med en personlig hälsning. Vi skickar minnesbladet till den avlidens anhöriga eller till begravningsbyrån inom 5 arbetsdagar. Betalning av minnesgåva sker via kort eller internetbank. Obs! Vi bearbetar alla beställningar så snart de kommer in, men räkna för säkerhets skull med att leveransen av minnesbladet kan ta 5 arbetsdagar.

Ändamål för din gåva

Du väljer vilket ändamål du vill att din gåva går till genom att välja bland motiven här nedan. Väljer du motivet med panda eller svanar kommer din gåva att gå till WWFs arbete med att bevara den biologiska mångfalden. Du kan också läsa mer om våra olika projekt här.

Skänk en minnesgåva

Ge bort en gåva med omtanke i stunder av sorg. Hedra minnet av en närstående genom att skänka en minnesgåva till WWFs arbete för en levande planet.

(*) Obligatoriska uppgifter

Välj ett motiv (genom att klicka på bilden)

Gåvobelopp i kronor (minst 200 kr)
Minnestext:* Minnestext:*
Förhandsgranska Återställ Tecken kvar

Namn på den du vill hedra

Förnamn * Förnamn *
Efternamn * Efternamn *
Datum för begravning * Datum för begravning *

Mina uppgifter

Förnamn * Förnamn *
Efternamn * Efternamn *
C/o C/o
Adress * Adress *
Land * Land *
Postnummer * Postnummer *
Postort * Postort *
E-post E-post
Telefon * Mobiltelefon

Vart ska minnesbladet skickas (begravningsbyrå eller anhörig)

Förnamn Förnamn
Efternamn Efternamn
Begravningsbyrå Begravningsbyrå
Adress * Adress *
Land * Land *
Postnummer * Postnummer *
Postort * Postort *

Betalsätt

Bankkort (Visa, Mastercard, Eurocard, Maestro) Direktbetalning (SwedBank, SEB, Handelsbanken, Nordea)
Så här hanterar vi dina uppgifter

Världsnaturfonden WWF har 90-konto och kontrolleras av svensk insamlingskontroll. Det garanterar att din gåva används på rätt sätt. Vi värnar om din integritet och strävar alltid efter att skydda dina uppgifter på bästa sätt i enlighet med gällande lagstiftning (GDPR) dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 och övriga dataskyddslagar som gäller vid tillfället för behandlingen. WWF är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter. Vid all hantering av personuppgifter iakttas alltid hög sekretess och säkerhet. Mer detaljerad information om hur vi behandlar dina uppgifter finns att läsa i vår integritetspolicy.

Fråga oss!

Du är varmt välkommen att ringa till vår Givarservice på telefon: 08-624 74 14,
vardagar mellan kl 08.00-18.00.

Vi finns här för att besvara dina frågor om exempelvis fadderskap, medlemskap eller gåvor. Du kan också skicka e-mail till:

givarservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 901-9746

Plusgiro: 901974-6

Riktlinjer för insamlingsverksamheten

Integritetspolicy - riktlinjer för hantering av den personliga integriteten enligt GDPR

WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. www.insamlingskontroll.se