© Edwin Giesbers/naturepl.com

Bli stödjande medlem!

Endast tack vare stöd från våra supportrar och stödjande medlemmar kan WWF bedriva ett framgångsrikt naturvårdsarbete. Blir du WWF Vän eller VIP-medlem i Panda Planet så bidrar du direkt till vårt viktiga naturvårdsarbete, där dina pengar kommer till stor nytta. Du kan välja att själv bli medlem, eller att ge bort ett medlemskap som julklapp. Läs mer om de olika medlemskapen här nedan.

WWF Vän

Som WWF Vän får du medlemstidningen WWF Magasin fyra gånger per år full med intressant, aktuell och matnyttig läsning samt vackert naturfoto. Som bevis för att du är WWF Vän får du också årets vändekal. Ett medlemskap kostar 330 kronor per år.

Läs mer om att vara WWF Vän här!

Panda Planet

Vill du glädja ditt barn, barnbarn eller kanske någon annan ung person du känner? Och samtidigt stödja oss? Då kan du ge bort ett VIP-medlemskap i Panda Planet, WWF för barn och unga. Det kostar 250 kronor per år och ger massor med fördelar och förmåner.

Läs mer om Panda Planet här!

Tack för din insats – den behövs!

Fråga oss!

Du är varmt välkommen att ringa till vår Givarservice på telefon: 08-624 74 14,
vardagar mellan kl 08.00-18.00.

Vi finns här för att besvara dina frågor om exempelvis fadderskap, medlemskap eller gåvor. Du kan också skicka e-mail till:

givarservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 901-9746

Plusgiro: 901974-6

Riktlinjer för insamlingsverksamheten

Integritetspolicy - riktlinjer för hantering av den personliga integriteten enligt GDPR

WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. www.insamlingskontroll.se