Bli WWF Vän!

Det är endast tack vare våra trogna naturvänner som WWF kan fortsätta kampen för djur och natur! När du blir WWF Vän bidrar du som stödjande medlem direkt till WWFs naturvårdsarbete, där dina pengar kommer till stor nytta.

Jag vill bli WWF VÄN!

Som WWF Vän Medlem får du får löpande rapportering och natursköna upplevelser med tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal.
Som WWF Vän Bokmedlem får du tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal. Du får dessutom den vackra boken Årets Pandabok 2019.
Som WWF Vän Märkesmedlem får du tidningen WWF Magasin fyra gånger per år, årets vändekal, Årets Pandabok 2019 samt en smakfull medlemsnål i gulmetall, som visar att du stödjer WWF.

Fyll i dina uppgifter

(*) Obligatoriska uppgifter

Förnamn * Förnamn *
Efternamn * Efternamn *
C/o C/o
Adress * Adress *
Land * Land *
Postnummer * Postnummer *
Postort * Postort *
E-post * E-post *
Telefon * Mobiltelefon

Betalsätt: *

Bankkort (Visa, Mastercard, Eurocard, Maestro) Direktbetalning (SwedBank, SEB, Handelsbanken, Nordea)
Så här hanterar vi dina uppgifter

Världsnaturfonden WWF har 90-konto och kontrolleras av svensk insamlingskontroll. Det garanterar att din gåva används på rätt sätt. Vi värnar om din integritet och strävar alltid efter att skydda dina uppgifter på bästa sätt i enlighet med gällande lagstiftning (GDPR) dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 och övriga dataskyddslagar som gäller vid tillfället för behandlingen. WWF är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter. Vid all hantering av personuppgifter iakttas alltid hög sekretess och säkerhet. Mer detaljerad information om hur vi behandlar dina uppgifter finns att läsa i vår integritetspolicy.

Årets Pandabok 2019
- Under Afrikas himlar

När den mångfaldigt prisbelönte fotografen Brutus Östling riktar kameran mot Afrikas storvilt skapar han magiska bilder. Här ser vi den afrikanska savannen som vi aldrig sett den förut. Att bläddra i
denna bildskatt är en fullskalig njutning. Detta är samtidigt en bok som hjälper oss att förstå naturens samspel och som låter oss möta arter som få lyckats porträttera.”Under Afrikas himlar” tar oss så nära den afrikanska savannen man kan komma utan att själv var där. En skimrande safari i bokform.

Då du väljer att bli bokmedlem eller märkesmedlem får du Årets Pandabok, välj bland alternativen här ovan.

Vill du skriva ut ett gåvobevis i present?

Välj det medlemskap som du vill ge bort och skriv ut ett fint medlemsbevis som du kan ge bort i present.

Fråga oss!

Du är varmt välkommen att ringa till vår Givarservice på telefon: 08-624 74 14,
vardagar mellan kl 08.00-18.00.

Vi finns här för att besvara dina frågor om exempelvis fadderskap, medlemskap eller gåvor. Du kan också skicka e-mail till:

givarservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 901-9746

Plusgiro: 901974-6

Riktlinjer för insamlingsverksamheten

Integritetspolicy - riktlinjer för hantering av den personliga integriteten enligt GDPR

WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. www.insamlingskontroll.se