Varmt tack för ert stöd under 2014!

Vi är oerhört stolta och glada att ni hjälper oss i den viktiga kampen för en levande planet. Utan ert stöd skulle vi inte kunna genomföra vårt arbete i världen och Sverige för att påverka utvecklingen i rätt riktning, mot en framtid där människor, djur och natur samexisterar på en hållbar planet.

Varmt tack till er alla som gör detta möjligt!

Foto kollagebild: 123RF.com/Eduard Kyslynskyy, shutterstock/1stGallery, Leif Ragnarsson, shutterstock/Peter Krejzl, Per-Eric Svahn, shutterstock/Amy Johansson, 123RF.com/Michael Lane, shutterstock/BMJ, shutterstock/BMJ, Justine Lagache, 123RF.com/Cathy Yeulet

SMS

SMSa WWF 100 till 72900 så skänker du 100 kr till vårt arbete

PlusGiro

90 1974-6

BankGiro

90 1-9746

Världsnaturfonden WWF har ett 90-konto, vilket är en garanti för att varje gåva används på rätt sätt. WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. Bakom Svensk Insamlings-kontroll står arbetsmarknadens parter. WWF tillhör även Frivilligorganisationernas Insamlingsråd (FRII) som är insamlingsorganisationernas samarbetsorgan. FRII verkar för etisk och professionell insamling.

Du är välkommen att ringa till oss på medlemsservice på telefon: 08-624 74 14.

Vi finns här för att besvara dina frågor på vardagar mellan kl 9.00-12:00.

Du kan också faxa på: 08-85 13 29 eller skicka e-mail till medlemsservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 90 1-9746

Plusgiro: 90 1974-6