Hjälp oss ändra kurs!

Östersjön är hårt belastad. Än så länge märker vi kanske inte så mycket av det. Men under den glittrande vattenytan döljer sig övergödning, nedsmutsning och överfiske som har gjort att hela ekosystemet skakar i grunden. Samtidigt finns goda förutsättningar för att återställa och rädda Östersjön.

Med din hjälp kan vi väcka liv i Östersjön - Bli Östersjöfadder!

Swish

9019746
Skänk en gåva på valfritt belopp till vårt arbete

Swishnummer som vi använder vid kampanjer är 9019712

SMS

WWF 100 till 72900
Skänk en gåva på 100 kr till vårt arbete.

PlusGiro

90 1974-6

BankGiro

90 1-9746

Världsnaturfonden WWF har 90-konto och kontrolleras av svensk insamlingskontroll. Det garanterar att din gåva används på rätt sätt. WWF redovisar varje år sin totala verksamhet i Sverige till Svensk Insamlingskontroll. Vi värnar om din integritet och strävar alltid efter att skydda dina uppgifter på bästa sätt i enlighet med gällande lagstiftning (GDPR) dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 och övriga dataskyddslagar som gäller vid tillfället för behandlingen. WWF är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter. Vid all hantering av personuppgifter iakttas alltid hög sekretess och säkerhet. Mer detaljerad information om hur vi behandlar dina uppgifter finns att läsa i vår integritetspolicy.

Frågor

Kontakta oss

Du är varmt välkommen att ringa till vår givarservice på telefon: 08-624 74 14, vardagar mellan kl 08.00-18.00.

Vi finns här för att besvara dina frågor om exempelvis fadderskap,medlemskap eller gåvor. Du kan också skicka email till:

givarservice@wwfse eller medlemsservice@wwf.se

Vanliga frågor om gåvor och stöd

Riktlinjer för insamlingsverksamheten

Riktlinjer för behandling av personuppgifter (GDPR)