Lions

Bli WWF Vän

Tack vare våra trogna naturvänner kan vi fortsätta kampen för djur och natur! Som WWF Vän bidrar du som stödjande medlem direkt till naturvårdsarbetet, där pengarna kommer till stor nytta.

Som WWF-vän får du

WWF Vän – 330 kr

WWF Vän Medlem

Som WWF Vän Medlem får du får löpande rapportering och natursköna upplevelser med tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal.

WWF Vän – 590 kr

WWF Vän Bokmedlem

Som WWF Vän Bokmedlem får du tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal. Du får dessutom den vackra boken Årets Pandabok 2019.

WWF Vän – 800 kr

WWF Vän Märkesmedlem

Som WWF Vän Märkesmedlem får du tidningen WWF Magasin fyra gånger per år, årets vändekal, Årets Pandabok 2019 samt en smakfull medlemsnål i gulmetall, som visar att du stödjer WWF.

Välj mellan olika medlemskap

Fyll i dina uppgifter

Faktureringsadress

Välj betalsätt

Gåvobevis - WWF Vän

Vill du ge bort ett medlemskap i present?

Har du angett din e-postadress kommer du i ditt tackmail få fina gåvobevis som du kan skriva ut och ge bort som en uppskattad present.

Årets Pandabok 2019

Under Afrikas himlar

När den mångfaldigt prisbelönte fotografen Brutus Östling riktar kameran mot Afrikas storvilt skapar han magiska bilder. Här ser vi den afrikanska savannen som vi aldrig sett den förut. Att bläddra i denna bildskatt är en fullskalig njutning. Detta är samtidigt en bok som hjälper oss att förstå naturens samspel och som låter oss möta arter som få lyckats porträttera.”Under Afrikas himlar” tar oss så nära den afrikanska savannen man kan komma utan att själv var där. En skimrande safari i bokform.

Då du väljer att bli bokmedlem eller märkesmedlem får du Årets Pandabok, välj bland alternativen här ovan.

Årets Pandabok 2019 - Under Afrikas himlar

Vanliga frågor

Hur gör jag för att ge bort ett WWF vän medlemskap?

Fyll i din väns namn och adress här. Du betalar själv i sista steget.

Hur blir jag stödjande WWF Vän?

Som stödjande medlem kan du välja mellan olika medlemskap och anmäler dig per kalenderår. Använd formuläret på vår hemsida, där kan du välja mellan att betala direkt via din bank, med bankkort eller med Swish.

Kan jag välja bort den tryckta tidningen?

Ja, du kan välja att i stället få vårt medlemstidning WWF Magasin digitalt. Kontakta vår givarservice, så hjälper vi dig.

Kolibri
WWFs givarservice

Vi besvarar dina frågor om fadderskap, medlemskap och gåvor

Ring oss på 08-624 74 14
Öppet vardagar 08.00-18.00
givarservice@wwf.se

Besök kontakt.wwf.se tills vidare om du har några frågor.