Lions

Bli WWF Vän

Tack vare våra trogna naturvänner kan vi fortsätta kampen för djur och natur! Som WWF Vän bidrar du som stödjande medlem direkt till naturvårdsarbetet, där pengarna kommer till stor nytta.

Välj mellan olika medlemskap

Fyll i dina uppgifter

Faktureringsadress

Välj betalsätt

• Läs och godkänn villkoren för att gå vidare med beställningen.

Som WWF-vän får du

paket-medlem

WWF Vän Medlem

Som WWF Vän Medlem får du får löpande rapportering och natursköna upplevelser med tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal. Obs! Vi kan tyvärr inte skicka medlemspaket till mottagare utanför Sverige.

paket-bokmedlem

WWF Vän Bokmedlem

Som WWF Vän Bokmedlem får du tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal. Du får dessutom den vackra boken Årets Pandabok 2020. Obs! Vi kan tyvärr inte skicka medlemspaket till mottagare utanför Sverige.

paket-markesmedlem

WWF Vän Märkesmedlem

Som WWF Vän Märkesmedlem får du tidningen WWF Magasin fyra gånger per år, årets vändekal, Årets Pandabok 2020 samt en smakfull medlemsnål i gulmetall, som visar att du stödjer WWF. Obs! Vi kan tyvärr inte skicka medlemspaket till mottagare utanför Sverige.

Vill du ge bort ett medlemskap i present?

Har du angett din e-postadress kommer du i ditt tackmail få fina gåvobevis som du kan skriva ut och ge bort som en uppskattad present.

Årets Pandabok 2020

Bortom isbjörnens rike

Med stilistisk elegans och fantastiska bilder fångar fotograferna och författarna Melissa Schäfer och Fredrik Granath läsaren från första sidan. De berättar om sin stora kärlek till isbjörnar och öppnar samtidigt våra ögon för hur snabbt Nordpolens packisar smälter, hur en frusen kontinent löses upp i vatten. Det till synes monotona Arktis frusna vidder framträder i hisnande färgrik variation och skönhet. Med sin bok ”Bortom isbjörnens rike” hoppas författarna kunna öppna världens ögon för klimatförändringarnas
skenande fart.

Då du väljer att bli bokmedlem eller märkesmedlem får du Årets Pandabok, välj bland alternativen här ovan.

Vanliga frågor

Hur gör jag för att ge bort ett WWF vän medlemskap?

Fyll i din väns namn och adress här. Du betalar själv i sista steget.  Vi kan tyvärr inte skicka medlemspaket till mottagare utanför Sverige.

Hur blir jag stödjande WWF Vän?

Som stödjande medlem kan du välja mellan olika medlemskap och anmäler dig per kalenderår. Använd formuläret på vår hemsida, där kan du välja mellan att betala direkt via din bank, med bankkort eller med Swish.

Kan jag välja bort den tryckta tidningen?

Ja, du kan välja att i stället få vårt medlemstidning WWF Magasin digitalt. Kontakta vår givarservice, så hjälper vi dig.

Kolibri
WWFs givarservice

Vi besvarar dina frågor om fadderskap, medlemskap och gåvor

Ring oss på 08-624 74 14
Öppet vardagar 08.00-18.00
givarservice@wwf.se

Senast ändrad: 2019-09-17

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.