Medium_WW249589

Skänk en minnesgåva

Ge bort en gåva med omtanke i stunder av sorg. Hedra minnet av en närstående genom att skänka en minnesgåva till WWFs arbete för en levande planet.

Vem vill du hedra?

Anpassa minnesbladet

När du skänker en minnesgåva får du samtidigt ett tryckt minnesblad med en personlig hälsning. Vi skickar minnesbladet till den avlidnes anhöriga eller till begravningsbyrån inom 5 arbetsdagar.

Hälsningstext
tecken kvar

Kontrollera att texten du har skrivit in på minnesbladet är rätt innan du går vidare. Observera att det inte går att använda sig av emojis.

Adress för mottagare av minnesblad

Vi bearbetar alla beställningar så snart de kommer in, men räkna för säkerhets skull med att leveransen av minnesbladet kan ta 5 arbetsdagar.

Välj belopp

Fyll i dina kontaktuppgifter

Faktureringsadress

Välj betalsätt

Obs! Skänker du via Swish, gå tillbaka till webbplatsen efter gjord betalning i Swish-appen, för att få din bekräftelse.

Fler sätt att stödja

Vanliga frågor

Hur lång tid tar det innan minnes- eller gåvobladet når mottagaren?

Vi behandlar din beställning så snart den kommer in, men räkna för säkerhets skull med att det tar upp till fem arbetsdagar innan ditt minnesblad når mottagaren.

Kan jag skänka en minnesgåva via plusgiro/bankgiro?

I första hand rekommenderar vi dig att använda formuläret på vår hemsida, där kan du välja mellan att betala direkt via din bank, med bankkort eller med Swish. Om du hellre vill ha ett inbetalningskort är du välkommen att kontakta vår givarservice och meddela vad det ska stå i minnesbladet. Sedan postar vi ett inbetalningskort till dig.

Kan jag få hjälp att redigera i den text som jag skrivit?

Ja, du är välkommen att kontakta oss vår givarservice så kan vi redigera din text i minnesbladet.

Kolibri
WWFs givarservice

Vi besvarar dina frågor om fadderskap, medlemskap och gåvor

Ring oss på 08-624 74 14
Öppet vardagar 08.00-18.00
givarservice@wwf.se

Senast ändrad: 2019-02-12

Besök kontakt.wwf.se tills vidare om du har några frågor.