Stoppa utrotningen

Ditt företags julgåva gör skillnad.

Välj en viktig julgåva

Den viktigaste julgåvan i vår tid

Aldrig har så mycket stått på spel. En miljon arter hotas – och många är redan borta. Den snabba förlusten av arter hotar balansen i planetens ekosystem. Utan en fungerande natur kollapsar vår matförsörjning och vår ekonomi. Vi riskerar så grundläggande saker som ren luft att andas och vatten att dricka. Vi behöver en frisk natur, som hjälper oss hantera klimatförändringarna.

Ditt företags julgåva hjälper till att göra det vi måste för att rädda livet på vår planet.

Så välj en viktig julgåva du också.
HJÄLP OSS ATT STOPPA UTROTNINGEN.

• Belopp och ändamål
  • Företagsinformation
  • Leverans och Betalning
Tillbaka Steg 1 / 3

Skänk en julgåva

kr

Ändamål

Faktureringsadress

Svenska / Engelska

Betalning

Betalningen sker med kort via Payex.

• Läs och godkänn villkoren för att gå vidare med beställningen.

Var med och rädda livet på planeten.

skogsskovling-1024×512

Stoppa utrotningen

WWF gör skillnad. Vi finns i tusentals projekt på olika nivåer i över 100 länder. Vi agerar och samarbetar för enskilda arter och driver på för att skydda mer natur, bromsa klimatförändringarna, stoppa skogsskövlingen och bekämpa tjuvjakten.

Isbjörn

Stoppa klimatkrisen

WWF är en stark röst. Vi förhandlar med regeringar, pressar politiker och finns på plats där arters livsvillkor förändras. Vi driver på klimatsmarta energilösningar och den nödvändiga omställningen till en hållbar matproduktion och användning av jordens resurser.

EN JULGÅVA ATT VARA STOLT ÖVER.
Använd gåvobevisen som visar att ni stoppar utrotningen.

julgavobanners

Guld, silver eller brons?

Använd bannern på er hemsida och intranät. Nivåer: BRONS – minst 5 000 kr. SILVER – minst 50 000 kr. GULD – minst 100 000 kr.

gavobevis

Ett talande gåvobevis på väggen

Visa upp att ni är ett företag som hjälper till att rädda livet på vår planet. Skänk minst 5 000 kr och få gåvobeviset till väggen.

VÄLJ EN VIKTIG JULGÅVA

Företag som skänkt minst 100 000 kronor i år

Tillsammans är vi lösningen

Hjälp oss att stoppa utrotningen.

VÄLJ EN VIKTIG JULGÅVA

Vanliga frågor

Hur behandlas mina personuppgifter?

WWF värnar om din integritet och strävar alltid efter att skydda dina uppgifter på bästa sätt i enlighet med dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 och övriga dataskyddslagar som gäller vid tillfället för behandlingen. WWF är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter och vi kommer inte att sälja, hyra-eller leasa ut de personuppgifter som samlats in. Du har alltid rätt att få information om vilka personuppgifter vi behandlar om dig och du har även en rätt att, i vissa fall, invända mot behandling eller få uppgifter rättade eller raderade. Du kan få mer detaljerad information om hur vi behandlar dina uppgifter genom att läsa vår integritetspolicy eller kontakta oss via mejl till info@wwf.se.

Sydlig sjöelefant (Mirounga leonina)
WWFs FÖretagsavdelning

Vi besvarar dina frågor om företagssamarbeten och företagsgåvor

Ring oss på 08-624 74 00
Öppet vardagar 08:30-16:30.
Lunchstängt mellan kl. 12-13.
Mejla gärna din fråga till foretag@wwf.se

Senast ändrad: 2019-12-02

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.