Fjällpärlemorfjäril (Boloria napaea)

Ge en gratulationsgåva

Uppmärksamma högtidsdagar med en gåva till WWF. Ett tryckt gåvoblad är en garanterat uppskattad gåva vid dop, bröllop, examina och födelsedagar.

Välj ett motiv

När du skänker en Gratulationsgåva får du ett tryckt gåvoblad med en personlig hälsning. Välj motiv och ändamål samt vad som skall stå på gåvobladet.

Hälsningstext
tecken kvar

Kontrollera att texten du har skrivit in på gåvobladet är rätt innan du går vidare. Observera att det inte går att använda sig av emojis.

Välj belopp

Jubilarens namn

Vart ska gåvobladet skickas?

Vi skickar ett tryckt gåvoblad till valfri adress. Vi bearbetar alla beställningar så snart de kommer in, men räkna med att leveransen av gåvobladet kan ta 5 arbetsdagar.

Fyll i dina kontaktuppgifter

Faktureringsadress

Välj betalsätt

Fler sätt att stödja

Vanliga frågor

Hur lång tid tar det innan gåvobladet når mottagaren?

Vi behandlar din beställning så snart den kommer in, men räkna för säkerhets skull med att det tar upp till fem arbetsdagar innan ditt gratulationsblad når mottagaren.

Kan jag skänka en gratulationsgåva via plusgiro/bankgiro?

I första hand rekommenderar vi dig att använda formuläret på vår hemsida, där kan du välja mellan att betala direkt via din bank, med bankkort eller med Swish. Om du hellre vill ha ett inbetalningskort är du välkommen att kontakta vår givarservice och meddela vad det ska stå i gratulationsbladet. Sedan postar vi ett inbetalningskort till dig.

Kan jag få hjälp att redigera i den text som jag skrivit?

Ja, du är välkommen att kontakta vår givarservice, så kan vi redigera din text i gåvobladet.

Kolibri
WWFs givarservice

Vi besvarar dina frågor om fadderskap, medlemskap och gåvor

Ring oss på 08-624 74 14
Öppet vardagar 08.00-18.00
givarservice@wwf.se

Besök kontakt.wwf.se tills vidare om du har några frågor.