© Randall Trent, © DES82 / Shutterstock.com, © Sunil Gopalan, © Tony Heald / naturepl.com, © Seb c’est bien / Shutterstock.com, © Dawn M Carlson, © Triff / Shutterstock.com, © naturepl.com / Edwin Giesbers / WWF, © Rob Hainer / Shutterstock.com, © Theodore Mattas / Shutterstock.com

BLI FADDER

FÖR DJUR OCH NATUR

Som fadder stödjer du WWFs arbete månadsvis via autogiro. Med din hjälp kan vi genomföra projekt för att försäkra oss om ett hållbart fiske, skogsbruk och jordbruk för att ta hand om våra ekosystem – så att arter som tigrar, pandor och sköldpaddor inte fortsätter att gå förlorade.
WWF Sverige fyller 50 år, ett år då alla ska med! Är du med? Bli fadder – för vår enda planet!

Just regelbundenheten i din gåva som fadder har stor betydelse. Den bidrar till att vi kan få bättre framförhållning och sätta in våra insatser med större kraft.

wwf-magasin-grauers-gorilla—1—Marcus-Westberg

Ge bort ett fadderskap

Som givare av ett fadderskap bidrar du varje månad till WWFs viktiga arbete för biologisk mångfald. För mottagaren av gåvan blir det en present med omtanke som räcker länge.

JU FLER VI BLIR, DESTO SNABBARE GÅR DET.

WWF har tagit fram 50 förändringar som du kan anta för klimatet och den biologiska mångfaldens skull! Om vi är många, kan vi göra stor skillnad! Det enda vi inte får göra, är inget. Är du med?

JA, JAG ÄR MED

ÄRDUMED-LOGO_1600x800
JU FLER VI BLIR, DESTO SNABBARE GÅR DET.

JA, JAG ÄR MED

Vanliga frågor

Hur blir jag månadsgivare / fadder?

Tack för att du vill stödja vårt arbete! Du kan välja mellan nio olika fadderskap. Just regelbundenheten i din gåva har stor betydelse. Den bidrar till ett starkare WWF som kan fortsätta arbeta på bred front. Här hittar du all info om hur du anmäler dig.

Vad innebär det att bli fadder hos Världsnaturfonden WWF?

Regelbundenheten i din gåva som fadder har stor betydelse. Den bidrar till att vi får bättre framförhållning och kan sätta in våra hjälpinsatser med större kraft. Som fadder blir du en symbolisk fadder för till exempel tigern. Då får du en möjlighet att under lång tid följa WWFs arbete för tigern och skydda andra utrotningshotade arter. Ditt stöd används direkt till att stoppa tjuvjakt, påverka beslutsfattare och sprida information. Läs mer om våra olika fadderskap.

Är det någon uppsägningstid eller bindningstid?

Nej, vi har ingen bindningstid, och ingen uppsägningstid för våra fadderskap med autogiro. Du kan när som helst avsluta ditt månadsgivande genom att kontakta vår givarservice eller din bank.

Hur ger jag ett fadderskap i present?

Vad roligt att du funderar på att ge ett fadderskap som present! Det brukar vara en uppskattad present. Och ditt bidrag varje månad är värdefullt, för att vi ska kunna arbeta långsiktigt, för biologisk mångfald och hållbarhet. Här hittar du mer information för att ge bort ett fadderskap.

Hur ändrar jag mitt månadsbelopp?

Du kan närsomhelst ändra ditt månadsbelopp här eller kontakta vår givarservice.

Tiger
För dig som Är Fadder

Är du redan fadder och vill ändra din gåva?

Kolibri
WWFs givarservice

Vi besvarar dina frågor om fadderskap, medlemskap och gåvor

Ring oss på 08-624 74 14
Öppet vardagar 08.00-18.00
givarservice@wwf.se

Senast ändrad 08/10/21

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.