Män på stranden i solnedgång, Kenya

Partnerskap

Partnerskap för en levande planet

Företag är en del av problemet men också en del av lösningen för att klara våra globala utmaningar. Att företag ska vara en positiv och drivande kraft i kampen för hållbar utveckling är självklart för WWF. Genom att arbeta tillsammans med företag som förstår vikten och värdet i att driva sin verksamhet på ett hållbart sätt och använda naturens resurser klokare gör vi skillnad. WWF jobbar främst med stora marknadsledande företag som kan förändra hela branscher.

Klicka på respektive logga för att komma till samarbetet.

Mindre samarbeten

Advokatfirman Vinge

Advokatfirman Vinge, en av Sveriges ledande affärsjuridiska fullservicebyråer, bistår WWF med juridisk rådgivning.

www.vinge.se

Bertmarks Förlag

Bertmarks Förlag är ett direktförsäljningsföretag med egen utgivning av böcker, bland annat årsböcker och uppslagsverk. Som kund hos Bertmark bidrar du med 10 kr till WWF för varje bok du köper ur företagets stora Djurverk. Hittills har samarbetet bidragit med cirka 2,5 miljoner kronor till WWF!

www.bertmark.se

Bokningsbolaget

Bokningsbolaget är en totalleverantör av konferenser och events i hela världen. Bokar du konferensen genom Bokningsbolaget ger du samtidigt ditt stöd bland annat WWF. Bokningsbolaget har skänkt pengar till WWF sedan år 2001.

www.bokningsbolaget.se

Prenumerera på WWFs One Planet Business Nyhetsbrev

Kontakta oss för mer information om våra företagssamarbeten.
foretag@wwf.se

Senast ändrad: 2019-05-24

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.