Panda

Ge bort ett medlemskap i PRESENT

Att få ett medlemskap som WWF Vän är en fin och uppskattad gåva.

Välj medlemskap att ge bort

Ett medlemskap gäller per kalenderår.

Mottagare och WWF-Vän

Glöm inte fylla i mottagarens e-postadress för att få WWFs rapportering.

Avsändare och betalare

Faktureringsadress

Välj betalsätt

Du kommer att skickas till PayEx hemsida när du har placerat din order

• Läs och godkänn villkoren för att gå vidare med beställningen.

Fyll i dina kortuppgifter

Här fyller du i dina kortuppgifter och efter det kommer du vidarekopplas till tacksidan!

Fyll i ditt mobilnummer och öppna din Swishapp för att genomföra gåvan.

Fyll i uppgifter för faktura

Här fyller du i fakturainformation så vidarekopplas du efter det till tacksidan!

EN WWF-vän får

paketbild_medlem-produkt

WWF Vän Medlem

En WWF Vän Medlem får löpande rapportering och natursköna upplevelser med tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal. Obs! Vi kan tyvärr inte skicka medlemspaket till mottagare utanför Sverige.

paketbild_bokmedlem-produkt1

WWF Vän Bokmedlem

En WWF Vän Bokmedlem får tidningen WWF Magasin fyra gånger per år samt årets vändekal. Dessutom den vackra boken Årets Pandabok 2021. Obs! Vi kan tyvärr inte skicka medlemspaket till mottagare utanför Sverige.

paketbild_markesmedem-produkt1

WWF Vän Märkesmedlem

En WWF Vän Märkesmedlem får tidningen WWF Magasin fyra gånger per år, årets vändekal, Årets Pandabok 2021 samt en smakfull medlemsnål i gulmetall, som visar stödet för WWF. Obs! Vi kan tyvärr inte skicka medlemspaket till mottagare utanför Sverige.

Ge bort ett medlemskap i present!

Har du angett din e-postadress kommer du i ditt tackmail få fina gåvobevis som du kan skriva ut och ge bort i present.

Årets Pandabok 2021

Naturlycka – vår värdefulla biologiska mångfald

Årets Pandabok är en bok om naturens fulla livskraft och magi. Den ger oss handfasta råd om hur vi själva kan hjälpa den biologiska mångfalden hemma i trädgården. Vi lär oss om humlor och bin och får följa med till både fjällskogar och beteshagar. Allt berättat med en entusiasm som gör att vi vill ta fram både kikare och lupp. ”Naturlycka” bjuder på fångande läsning samtidigt som det är en praktisk handbok för alla som vill gynna djur och natur. Boken väcker också hopp, för här visar författaren Ola Jennersten, med ett helt yrkesliv i naturens tjänst, att skillnaden mellan att göra ingenting och någonting kan vara ofantlig.

När du väljer att bli bokmedlem eller märkesmedlem får du Årets Pandabok, välj bland alternativen här ovan.

Senast ändrad 08/01/21

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.