Hung-Chung-Chih_Shutterstock

Panda Planet

WWF för alla barn och barnbarn

Unga WWF-supporters betyder mycket för oss. I VIP-medlemskapet ingår bland annat ett medlemskort laddat med förmåner och ett grönt medlemsbevis – ett litet träd som planteras på Borneo. En fin och viktig symbol som kan växa i takt med barnets intresse och engagemang! Vill du fördjupa barnens engagemang ytterligare, och samtidigt stödja WWF? Då är VIP-medlemskapet den perfekta presenten!

Som VIP-medlem får man:

• Årets unika mjukdjur, 2019 års mjukis är en jättepanda.
  • Klistermärken och vykort med djurmotiv.
  • Stor djuraffisch.
  • Ett nytt träd som planteras på Borneo.
  • Medlemskort med rabatter och förmåner som t.ex. fri entré på flera djurparker och naturmuseum. OBS! Förmånerna gäller endast barn till och med 17 år (Se aktuella förmåner nedan)

Panda Planet VIP-medlem 2019

VIP-medlemskap kostar 250 kr/år. Du kan även registrera syskon-medlemmar för 50 kr/år. Men då ingår inte mjukisdjuret eller trädet på Borneo. Eftersom Panda Planet är för barn (upp till 17 år) behöver målsman fylla i betalarens uppgifter. Medlemskapet avser 2019.  Obs! Mjukispandan är tyvärr slut, i stället skickas en sköldpaddsmjukis till vip-medlemmen.

Välkomstpaketet kommer drygt två veckor efter du har beställt ett VIP-medlemskap. Obs! att paketet kommer med posten direkt till VIP-medlemmen/mottagaren! Vi kan tyvärr inte skicka välkomstpaket till mottagare utanför Sverige.

Registrera VIP-medlemskap i Panda Planet

Betalare

Faktureringsadress

VIP-medlem ( 250 kr/ år ) 1

För 50 kr per person kan du lägga till dina syskon

Välj betalsätt

• Läs och godkänn villkoren för att gå vidare med beställningen.

Förmåner och rabatter

När du blir VIP-medlem i Panda Planet får du ett medlemskort som ger dig gratis eller rabatterat inträde hos utvalda Panda Planet-förmåner. Ta med dig kortet och möt världens djur och lär dig mer om häftiga arter och smarta tips som räddar dem!

Förmånerna och rabatterna gäller endast barn t.o.m. 17 år.
Vi reserverar oss för eventuella ändringar och att förmånerna kan komma att ändras under året.

Fri entré

Havets Hus, Lysekil

Nordens Ark, Hunnebostrand

Borås Djurpark, Borås

Järvzoo, Järvsö

Eriksberg Vilt & Natur, Trensum

Skånes Djurpark, Höör

Myskoxcentrum i Härjedalen

Rabatt

Cosmonova, Stockholm

Fjärilshuset, Stockholm

Skansen-Akvariet, Stockholm

Orsa Rovdjurspark, Orsa

Är VIP-medlemskapet en present?

Fördjupa barnens engagemang ytterligare, och stötta samtidigt WWFs arbete. Ett VIP-medlemskap i Panda Planet är den perfekta presenten!
När du beställt medlemskap får du ett fint gåvobevis som du kan skriva ut och ge bort.

Gåvobevis - Panda Planet

Orangutang
Vår vision

Barn och unga är djurens stora kämpar

Därför finns Panda Planet, både som sajt och som stödjande VIP-medlemskap. Vår vision är att det ska vara lika roligt som viktigt att lära sig om djur, natur och stora miljöfrågor.

Gepard
Pandaplanet.se

Sajten för barn och unga som gillar djur och natur

På pandaplanet.se kan man titta in i djurens värld, lära känna WWF:are och få svar på frågor om djur och natur, tävla och mycket mer!

pandaplanet.se

Vanliga frågor & svar om medlemskapet Panda Planet

Vad är skillnaden mellan VIP- och syskonmedlemskap?

Om det är flera barn i familjen kan ett bli VIP-medlem och de andra bli syskonmedlemmar. Eftersom syskonmedlemskapet endast kostar 50 kronor ingår inte premiemjukisen eller trädet på Borneo för syskonen. Däremot ingår alla andra förmåner. Om ni vill att alla ska få samma paket bör ni välja VIP-medlemskap för alla.

När kommer välkomstpaketet och VIP-kortet?

Paketet med VIP-kortet skickas ut cirka två-tre veckor efter din betalning.  Obs! att paketet kommer med posten direkt till VIP-medlemmen/mottagaren! Tänk på att lägga till C/O adress om barnets efternamn inte står på brevlådan. Om paketet inte får plats i brevlådan skickas en avi för uthämtning hos närmaste ombud. Vi kan tyvärr inte skicka välkomstpaket till mottagare utanför Sverige.

Vilka förmåner ingår i Panda Planet VIP-medlemskap?

Som VIP-medlem får barnet/medlemmen:

• Ett unikt mjukisdjur från WWF, 2019 års mjukisdjur är Pandan.
  • Klistermärken och vykort med djurmotiv
  • En stor djuraffisch
  • Ett nytt träd som planteras på Borneo
  • Medlemskort med rabatter och förmåner som t ex fri entré på flera djurparker och naturmuseum. Se aktuella förmåner och rabatter här: www.pandaplanet.se/formaner

Fler sätt att stödja

Kolibri
WWFs givarservice

Vi besvarar dina frågor om fadderskap, medlemskap och gåvor

Ring oss på 08-624 74 14
Öppet vardagar 08.00-18.00
givarservice@wwf.se

Senast ändrad: 2019-08-22

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.