panda-planet-jul-1800px

i Panda Planet

WWF för alla barn och barnbarn – en perfekt julklapp!

Unga WWF-supporters betyder mycket för oss. I ett Panda Planet-medlemskap ingår bland annat ett medlemskort laddat med förmåner och ett grönt medlemsbevis – ett litet träd som planteras på Borneo. En fin och viktig symbol som kan växa i takt med barnets intresse och engagemang! Vill du fördjupa barnens engagemang ytterligare, och samtidigt stödja WWF? Då är ett medlemskap i Panda Planet den perfekta julklappen ♥ !

Som medlem får man:

• Årets unika mjukdjur, 2020 års mjukis är ett lejon.
  • Klistermärken och vykort med djurmotiv.
  • Stor djuraffisch.
  • Ett nytt träd som planteras på Borneo.
  • Medlemskort med rabatter och förmåner som t.ex. fri entré på flera djurparker och naturmuseum. OBS! Förmånerna gäller endast barn till och med 17 år (Se aktuella förmåner nedan)

Medlemskap kostar 295 kr/år. Du kan även registrera flera medlemmar för 295 kr per år och medlem. Eftersom Panda Planet är för barn (upp till 17 år) behöver målsman fylla i betalarens uppgifter. Medlemskapet avser 2020.

Välkomstpaketet kommer med post drygt två veckor efter du har beställt medlemskap, välj om du vill att det ska skickas till betalaren eller direkt till mottagaren/medlemmen. Obs! Vi kan tyvärr inte skicka välkomstpaket till mottagare utanför Sverige.

Registrera medlemskap i Panda Planet

Betalare

Faktureringsadress

Medlemskap 1 ( 295 kr/ år )

För 295 kr per person kan du lägga till medlemskap

Välj betalsätt

• Läs och godkänn villkoren för att gå vidare med beställningen.

Förmåner och rabatter

När du blir medlem i Panda Planet får du ett medlemskort som ger dig gratis eller rabatterat inträde hos utvalda Panda Planet-förmåner. Ta med dig kortet och möt världens djur och lär dig mer om häftiga arter och smarta tips som räddar dem!

Förmånerna och rabatterna gäller endast barn t.o.m. 17 år.
Vi reserverar oss för eventuella ändringar och att förmånerna kan komma att ändras under året.

Fri entré

Havets Hus, Lysekil

Nordens Ark, Hunnebostrand

Borås Djurpark, Borås

Järvzoo, Järvsö

Eriksberg Vilt & Natur, Trensum

Myskoxcentrum i Härjedalen

Rabatt

Fjärilshuset, Stockholm

Skansen-Akvariet, Stockholm

Orsa Rovdjurspark, Orsa

Är medlemskapet en julklapp eller present?

Ett medlemskap i Panda Planet är den perfekta presenten ♥! När du beställt medlemskap får du i ditt tackmail ett fint gåvobevis som du kan skriva ut och ge bort.

Orangutang
Vår vision

Barn och unga är djurens stora kämpar

Därför finns Panda Planet, både som sajt och som stödjande medlemskap. Vår vision är att det ska vara lika roligt som viktigt att lära sig om djur, natur och stora miljöfrågor.

Gepard
Pandaplanet.se

Sajten för barn och unga som gillar djur och natur

På pandaplanet.se kan man titta in i djurens värld, lära känna WWF:are och få svar på frågor om djur och natur, tävla och mycket mer!

pandaplanet.se

Vanliga frågor & svar om medlemskapet Panda Planet

När kommer välkomstpaketet och medlemskortet?

Paketet med medlemskortet skickas ut cirka två-tre veckor efter din betalning.  Du kan välja om du vill att det ska skickas till dig som betalare eller direkt till mottagaren. Tänk på att lägga till C/O adress om barnets efternamn inte står på brevlådan. Om paketet inte får plats i brevlådan skickas en avi för uthämtning hos närmaste ombud. Vi kan tyvärr inte skicka välkomstpaket till mottagare utanför Sverige.

Vilka förmåner ingår i Panda Planet medlemskap?

Som medlem får barnet/medlemmen:

• Ett unikt mjukisdjur från WWF, 2020 års mjukisdjur är ett lejon.
  • Klistermärken och vykort med djurmotiv
  • En stor djuraffisch
  • Ett nytt träd som planteras på Borneo
  • Medlemskort med rabatter och förmåner som t ex fri entré på flera djurparker och naturmuseum. Se aktuella förmåner och rabatter här: www.pandaplanet.se/formaner
Kolibri
WWFs givarservice

Vi besvarar dina frågor om fadderskap, medlemskap och gåvor

Ring oss på 08-624 74 14
Öppet vardagar 08.00-18.00
givarservice@wwf.se

Senast ändrad: 2019-12-05

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.