Er julgåva gör skillnad!

Stoppa utrotningen och bevara vår levande planet

Låt företaget delta i WWFs räddningsaktion för en levande planet

Antalet djur minskar, den biologiska mångfalden och hela vår existens är hotad. Läget är akut. Fortsätter vi i den här takten riskerar två tredjedelar av mängden vilda ryggradsdjur som fanns 1970 att vara borta år 2020*. Vårt sätt att leva är orsaken – men vi människor är också lösningen! Nu vänder vi utvecklingen, innan det är för sent.

* Visar undersökningar av 14.152 populationer av 3.706 arter vilda ryggradsdjur. Källa: Living Planet Report 2016.

Varmt tack - er insats behövs! Visa gärna upp ert engagemang.

Som tack för er julgåva får ni elektroniska julkort att skicka till anställda, kunder och samarbetspartners. Skänker ni över 2 500 krongor får ni även ett fint gåvobevis och en webbanner att lägga upp på er hemsida och intranät.

Materialet skickas ut ett dygn (vardagar) efter att ni fyllt i formuläret fram till jul men det går även bra att skänka julgåvan efter jul.

Obs. WWF kan endast ta emot företagsgåvor från svenska företag och där kommunikationen och insamlingen av gåvan sker i Sverige.

Välj ett paket

Klicka på någon av bilderna nedan och välj därefter det ändamål ni önskar stödja.

Obs! WWF kan endast ta emot företagsgåvor från svenska företag och där kommunikationen och insamlingen av gåvan sker i Sverige.

Som tack får ni

Vid gåvor om 2 500 kronor eller mer får ni som tack:

• Gåvobevis i PDF-format
  • Webbanner som ni kan lägga upp på er hemsida för att visa att ni stödjer WWF
  • Elektroniska julkort för utskick till anställda, kunder och samarbetspartners

Betala med bankkort

Skänk en julgåva - fyll i formuläret

(*) Obligatoriska uppgifter

Välj summa i menyn nedan eller specificera en egen summa.

Obs! För att få gåvobevis måste er gåva uppgå till minst 2500 kr. Gåvobevis och webbknapp skickas ut till angiven e-postadress. Har inte betalningen nått WWF inom en månad efter utskicksdatumet sänder vi en påminnelse.

2500 kr 5000 kr 10000 kr 25000 kr 50000 kr
Annan summa:
kr

Välj ändamål för din gåva

Uppgifter

Företagets namn (skrivs ut på gåvobeviset) *: Företagets namn *:
Organisationsnummer*: Organisationsnummer *:
Vi vill ha vårt gåvobevis på följande språk *: Språk *:
E-postadress (för leverans av digitalt gåvobevis och webbknapp) *: E-postadress *
Kontaktuppgifter och övriga meddelanden: Kontaktuppgifter och övriga meddelanden

Betalsätt

Bankkort (Visa, Mastercard, Eurocard, Maestro)
Så här hanterar vi dina uppgifter

Betala med bankgiro/postgiro

Skänk en julgåva - fyll i formuläret

Välj summa i menyn nedan eller specificera en egen summa.

Obs! För att få gåvobevis måste er gåva uppgå till minst 2500 kr. Gåvobevis och webbknapp skickas ut till angiven e-postadress. Har inte betalningen nått WWF inom en månad efter utskicksdatumet skickar vi en påminnelse.

Så här mycket skänker vi till WWF:
Vi skänker vår gåva till följande ändamål (se alternativ i högerspalten):
Vi vill ha vårt gåvobevis på följande språk:
Fyll i säkerhetskodenCAPTCHA

Gåvobevis och webbanner skickas ut inom ett dygn (vardagar) innan jul till angiven e-postadress men det går även bra att skänka julgåvan efter jul. Har du skänkt en gåva men inte fått leverans av gåvobevis och webbanner? Vänligen hör av dig till foretag@wwf.se.

Betala så här:

Inbetalningen går enkelt tillväga. Betala in er gåva på något av våra gironummer:

Pg 90 1974-6 eller Bg 901-9746

och märk inbetalningen med vilket ändamål pengarna ska gå till (Rädda haven, Stoppa tjuvjakten, Borneo, WWFs arbete i världen, Klimat eller Östersjön) samt ert företagsnamn.

Har inte betalningen nått WWF inom en månad efter utskicksdatumet av gåvobevis och webbanner sänder vi en påminnelse.

Stort tack för ert stöd!

STOPPA UTROTNINGEN

Livet på planeten hotas. Vi behöver växter och djur för vår överlevnad. Det är myllret av djur- och växtarter som skapar friska ekosystem. Och det är från ekosystemen får vi luften vi andas, maten vi äter och vattnet vi dricker. De flesta djur påverkas på flera sätt av människans framfart – av förstörda livsmiljöer, klimatförändringar, föroreningar, tjuvjakt och rovfiske.

Hjälp oss att stoppa utrotningen och bevara vår levande planet.

RÄDDA HAVEN

Hjälp oss att rädda världens hav. Utan vatten skulle inget kunna leva på vår planet. Ändå håller vi människor på att förstöra jordens hav. WWF arbetar över hela världen för att vända den negativa trenden.

RÄDDA ÖSTERSJÖN

Vårt vackra innanhav är ett av världens mest förorenade. Övergödning, överfiske, den ökande sjöfarten och våra utsläpp av miljögifter har gjort Östersjön till ett hav i kris. Hjälp oss att rädda Östersjön.

STÖD WWFS ARBETE I VÄRLDEN

Hjälp WWF att fortsätta det viktiga naturvårdsarbetet runt om i världen där insatserna behövs som mest.

STÖD WWFS KLIMATARBETE

Var med och hejda den globala uppvärmningen. WWF arbetar på flera plan med klimatfrågan. Med allt från projekt som rör enskilda områden och arter till omfattande initiativ rörande nationella och internationella överenskommelser.

SKYDDA REGNSKOGEN PÅ BORNEO

Hjälp WWF att bevara regnskogen på Borneo. Varje år skövlas flera miljoner hektar regnskog och många arter riskerar att utrotas. WWF arbetar med allt från att samla in fröer och etablera plantskolor till att skydda hotade arter och deras livsmiljöer.

Vid frågor och ytterligare information kontakta: foretag@wwf.se eller