Lynx

DITT STÖD behövs

Ge en gåva och stöd arbetet för en levande planet.

WWF Agera

Vill du hjälpa vår planet? På WWF Agera utför du olika uppdrag för klimatet, den biologiska mångfalden och för att stötta WWF i vårt arbete. Skapa login, samla poäng och utveckla dig till en planethjälte! Du får en egen profilbild och samlar utmärkelser (stjärnor i din profil) efter hur många uppdrag du utför.

Följ både din egen och andras hållbarhetsresa och interagera med andra. Kolla in topplistor och välj attribut till din profil. Dela med dig av bilder & tips.

Logga in på Agera nu

Matguiden app
Ladda ner till mobilen

Matguiden app

Ny app med alla WWFs tre konsumentguider samlade: Fiskguiden, Köttguiden och Vegoguiden.
Appen finns att ladda ner både i Appstore och Google Play.

Foto: pixabay/creativecommons
Kul för barn och unga

Pandaplanet.se

Vår spännande sajt om djur och natur för de yngre.
Quiz, videos, pyssel och mycket annat.

Besök Panda Planet

WWF-Magasin-tidningar1600x800
Få hem det senaste från Naturen

WWF Magasin

Massor med kunskap och naturglädje i fantastiska bildreportage.
4 nummer om året.

Provläs artiklar

Earth Hour
Lördag 25 mars klockan 20.30

Earth Hour 2023

En manifestation för vår enda planet. Släck för att kräva att beslutsfattare agerar mot klimatkrisen och den minskade biologiska mångfalden. Tillsammans är vi världens chans.

Läs mer här