Edwin Giesbers/naturepl.com

Bli stdjande medlem!

Endast tack vare std frn vra supportrar och stdjande medlemmar kan WWF bedriva ett framgngsrikt naturvrdsarbete. Blir du WWF Vn eller VIP-medlem i Panda Planet s bidrar du direkt till vrt viktiga naturvrdsarbete, dr dina pengar kommer till stor nytta. Du kan vlja att sjlv bli medlem, eller att ge bort ett medlemskap till ngon annan. Ls mer om de olika medlemskapen hr nedan.

WWF Vn

Som WWF Vn fr man medlemstidningen WWF EKO 4 ggr/r full med intressant, aktuell och matnyttig lsning samt vackert naturfoto. Som bevis fr att du r WWF Vn fr du ocks en vndekal fr 2016. Ett medlemskap kostar 330 kr/r.

Ls mer om att vara WWF Vn hr!

Panda Planet

Vill du gldja ditt barn, barnbarn eller kanske ngon annan ung person du knner? Och samtidigt stdja oss? D kan du ge bort ett VIP-medlemskap i Panda Planet, WWF fr barn och unga. Det kostar 250 kronor per r och ger massor med frdelar och frmner.

Ls mer om Panda Planet hr!

Tack fr din insats  den behvs!

Frga oss!

Du r varmt vlkommen att ringa till Therese, Tove och Ulrika p telefon: 08-6247414, vardagar mellan kl 09.00-12.00.

Vi finns hr fr att besvara dina frgor om exempelvis fadderskap, medlemskap eller gvor. Du kan ocks skicka e-mail till medlemsservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 90 1-9746

Plusgiro: 90 1974-6