Panda Planet – WWF för unga!

Ett VIP-medlemskap i Panda Planet

är en perfekt present att ge till barn och barnbarn!

Känner du barn eller barnbarn som tycker om djur och natur?

Då är ett VIP-medlemskap i Panda Planet, WWFs community för unga, en perfekt present för barn i åldern 8-13 år. VIP-medlemskapet kostar endast 250 kr per år och då ingår 6 nummer av Panda Planet-tidningen, medlemskort med rabatter och fri entré till flera djurparker, en stor djuraffisch samt ett träd som planteras på Borneo!

VIP-medlemskap

Drygt 2 veckor efter du har beställt ett VIP-medlemskap kommer Panda Planets välkomstpaket med posten direkt till mottagaren.

Det går alldeles utmärkt att bli medlem och skapa en egen profil på www.pandaplanet.se redan nu. När välkomstpaketet kommer med posten är det sedan enkelt att göra om sin profil på sajten till VIP-medlem, med hjälp av en kod som finns på välkomstbrevet.

Gåvobeviset laddar du ner direkt via den här länken: Gåvobevis VIP-medlemskap

Registrering av VIP-medlemskap görs i formuläret längst ner på sidan.

Det här är Panda Planet – www.pandaplanet.se

Panda Planet är WWFs community för alla unga som gillar djur, natur och miljö. På Panda Planet har alla en egen profil. Det finns roliga spel, kluriga tester, spännande fakta, häftiga bilder, filmsnuttar, bloggar och ett forum där medlemmarna kan diskutera allt mellan himmel och jord.

Panda Planet bevakas dygnet runt av ett säkerhetsföretag och våra medlemmar håller en vänlig och uppmuntrande ton mot varandra, vilket vi är väldigt stolta över.

Panda Planet riktar sig till åldersgruppen 8-13 år, men det går bra att vara både yngre och äldre. Som äldst får man vara 17 år. Vuxna kan även registrera sig, men då som vuxenmedlem. Det är gratis att vara medlem, men den som vill lära sig ännu mer, få förmåner och samtidigt stödja WWF kan bli VIP-medlem!

VIP-medlemskapet kostar 250 kronor per år, och då ingår:

¤  Panda Planet-tidningen som ger ut 6 nummer per år. Fullmatad med spännande läsning, fina djurbilder, pyssel, knep och knåp.

¤  Medlemskort med rabatter och förmåner.

¤  Fri entré eller rejäl rabatt på flera djurparker och naturmuseum.

¤  En stor djuraffisch.

¤  Ett nytt litet träd som planteras på Borneo.

Syskonmedlem

När du registrerar ett barn som VIP-medlem i Panda Planet kan du passa på att registrera syskon boende på samma adress. Ett syskon-medlemskap kostar 50 kronor per år och barn. Barnen får dela på tidningen, men varje barn får ett eget startpaket med medlemssaker.

Beställ VIP-medlemskap

Använd formuläret nedan för att registrera ett VIP-medlemskap. Om du ska registrera syskon klickar du i det grå fältet längst ned i formuläret.

Du kan också betala VIP-medlemskapet via WWFs plusgiro 90 1974-6. Skriv PP samt namn, adress och födelsedatum på mottagaren (VIP-medlemmen) i meddelandefältet.

OBS!  Eftersom Panda Planet är för barn upp till och med 17 år behöver målsman fylla i betalarens uppgifter.

Registrera VIP-medlemskap i Panda Planet

(*) Obligatoriska uppgifter

Betalaren

Förnamn * Förnamn *
Efternamn * Efternamn *
c/o c/o
Adress * Adress *
Postnummer * Postnummer *
Postort * Postort *
E-post * E-post *
Telefon Telefon
Mobiltelefon Mobiltelefon
Kryssa i här om du är över 18 år och vill köpa Panda Planet till dig själv som tidningsprenumeration. Kryssa i här om du är över 18 år och vill köpa Panda Planet till dig själv som tidningsprenumeration.

VIP-medlem 1 (250 kr/år)

Förnamn * Förnamn *
Efternamn * Efternamn *
c/o c/o
Adress * Adress *
Postnummer * Postnummer *
Postort * Postort *
E-post *
Telefon Hemtelefon
Mobiltelefon Mobiltelefon
Födelsedatum (yyyy-mm-dd) *
Obs! Endast för barn t.o.m. 17år.
Födelsedatum (yyyy-mm-dd) *
Obs! Endast för barn t.o.m. 17år.
* Observera att välkomstpaketet anländer ca 2-4 veckor efter anmälan.
Ett eller flera syskon kan också bli VIP-medlemmar för 50 kr per person och år. Klicka här för att lägga till ett syskon.

Betalsätt

Bankkort (Visa, Mastercard, Eurocard, Maestro) Direktbetalning (SwedBank, SEB, Handelsbanken, Nordea)
Så här hanterar vi dina uppgifter

Du är välkommen att ringa till Therese, Tove och Ulrika på telefon: 08-624 74 14

Vi finns här för att besvara dina frågor på vardagar mellan kl 9.00-12:00.

Du kan också faxa på: 08-85 13 29 eller skicka e-mail till medlemsservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 90 1-9746

Plusgiro: 90 1974-6