Gå till huvudinnehållet
Earth Hour

23 mars klockan 20.30 – 21.30

Tillsammans är vi världens chans

Allt om Earth Hour 2024

kollage-5-med-pris

Pandaklubben

För barn och unga som vill fördjupa sin kunskap och engagemang. Fyllt med förmåner, rabatter samt ett litet träd som planteras på Borneo.

Se medlemskap

pandaplanet-p-

Pandaplanet.se

Utforska vår spännande sajt om djur och natur för de yngre. Quiz, videos, pyssel och mycket annat.

Besök Panda Planet

wwf-magasin

WWF Magasin

Massor med naturglädje, fantastiska reportage och information, allt blandat med enastående bilder. 4 nummer om året.

Domherre. Foto: Ola Jennersten

Svensk natur

Den svenska naturen bjuder oss på en enorm artrikedom, unika upplevelser och ett viktigt skydd mot många av klimatförändringarnas konsekvenser. Vi behöver naturen för att må bra, men nu behöver naturen oss.

Svensk natur

Tiger med unge i snö

Det här gör WWF

WWF finns i över 100 länder, har fler än fem miljoner supportar och driver tusentals projekt inom allt från att rädda utrotningshotade arter till klimatsmarta energilösningar.

Mer om WWF och engagera dig

Fjällräv

Goda resultat

WWF arbetar tillsammans med lokalbefolkningar, företagspartners, forskare och organisationer för att bevara vår fantastiska planet. Utan stöd från våra fantastiska supportrar hade det varit omöjligt att nå alla framgångar.

Läs fler goda resultat

WWF Agera

Vill du hjälpa vår planet? På WWF Agera utför du olika uppdrag för klimatet, den biologiska mångfalden och för att stötta WWF i vårt arbete. Skapa login, samla poäng och utveckla dig till en planethjälte! Du får en egen profilbild och samlar utmärkelser (stjärnor i din profil) efter hur många uppdrag du utför.

Följ både din egen och andras hållbarhetsresa och interagera med andra. Kolla in topplistor och välj attribut till din profil. Dela med dig av bilder & tips.

Logga in på Agera nu

Utforska mer

Earth Hour

Earth Hour 2024

Varje år deltar hundratals miljoner människor världen över i Earth Hour, världens största miljömanifestation. I år kan du utföra Agera-uppdrag och tävla om fina priser!

Allt om Earth Hour

Daisy Moore går med mobilen, Mexico

Stoppa den globala uppvärmningen av jorden

Läs mer om klimatförändringar, vad som måste göras för att lösa klimatutmaningen och hur vi på WWF arbetar med den stora klimatfrågan.

Mer om klimatfrågan

Klimatkalkylatorn

WWFs verktygslåda

En omfattande verktygslåda för dig som vill göra smartare val och leva en mer hållbar livsstil. Prova våra Matguider, Klimatkalkylatorn och utforska våra klimatsmarta recept. Vi har även verktyg för företag, kommuner och skolor.

Utforska verktygslådan

Dela gärna:

Besök Frågor och svar om du har några frågor.