Skänk en gåva via Swish

Med hjälp av ditt stöd kan vi fortsätta genomföra projekt för att försäkra oss om att hotade arter som tigrar, pandor och gorillor inte går förlorade. Din gåva bidrar också till ett ansvarsfullt och hållbart fiske, skogsbruk och jordbruk för att ta hand om de ekosystem där både växter, djur och människor ingår.

Vårt Swishnummer 901 9746.

Gör så här

1. Ange numret 901 9746 som mottagare.

2. Fyll i valfritt belopp.

3. Välj "Betala".

Du signerar med en säkerhetskod, och sedan förs pengarna över till Världsnaturfonden WWF direkt.

Genom att swisha en gåva till oss godkänner du att WWF får kontakta dig. Vi följer personuppgiftslagen.

Inga extra avgifter går till leverantörer av summan du skänker via Swish.

Läs mer om hur du kommer igång med Swish här.

Varmt tack för din gåva!

Hur skänker jag en gåva till ett specifikt ändamål?

Gör så här

Om du önskar skänka en gåva till ett specifikt ändamål behöver du skriva vilket ändamål i meddelandefältet när du Swishar.

Du kan välja mellan dessa ändamål:
• Tiger
• Tjuvjakt (Elefant & Noshörning)
• Bergsgorilla
• Arktis & Klimat
• Svensk Natur
• Östersjön
• Hav
• Regnskog

Är gåvan en present?

Att skänka en gåva till någon som verkligen behöver den är en uppskattad present. Du kan samtidigt skriva ut ett fint gåvobevis som du kan ge bort. En omtänksam present som gör skillnad!

Fråga oss!

Du är varmt välkommen att ringa till Therese, Tove och Ulrika på telefon: 08-6247414, vardagar mellan kl 09.00-12.00.

Vi finns här för att besvara dina frågor om exempelvis fadderskap, medlemskap eller gåvor. Du kan också skicka e-mail till medlemsservice@wwf.se

Insamlingskonton

Bankgiro: 90 1-9746

Plusgiro: 90 1974-6