Nyheter|11 jun, 2021

Hjälp vår planet på nya sidan ”Agera”

Agera med WWF

Nu lanserar vi den nya plattformen agera.wwf.se! I Agera har vi samlat en massa uppdrag som du kan göra för att hjälpa vår planet. På sidan kan du enkelt hålla koll hur det går med dina egna uppdrag, och genom topplistor kan du se hur det går för andra som också agerar. I din profil kan du även skapa en personifierad bild med roliga tillbehör som du får fler av allt eftersom du utför uppdragen.

Till plattformen

Vid ett fullföljt uppdrag i plattformen får du digitala utmärkelser. Är det du som blir Hotellmagnaten, Pionjären, Upplysaren eller Provsmakaren? Kanske samlar du alla?

Det kommer också läggas till många nya uppdrag och överraskningar med tiden så se till att logga in ofta för att inte missa något!

I samband med Världsnaturfonden WWFs 50-årsjubileum har WWF gjort olika insatser för att inspirera fler människor till en mer hållbar vardag. Ett av målen är att få med svenska folket på att anta 50 förändringar i vardagen för klimatet och den biologiska mångfalden. ”Agera” är en förlängning av konceptet som möjliggör ännu bättre uppföljning på ens egen hållbarhetsresa.

När vi är många kan vi göra stor skillnad! Var med i gänget du också besök agera.wwf.se direkt och skapa din profil!

Senast ändrad 06/09/21