Gå till huvudinnehållet
almedalen-valley-3671644_1600x800

WWF i Almedalen

Världsnaturfonden WWF deltar under Almedalsveckan för att tala om och debattera klimat, hav, skog, hållbar mat och innovationer. Vår vision är en framtid där människan lever i harmoni med naturen. Det arbetet präglar även vårt arbete i Almedalen. Kontakta oss gärna om ni vill bjuda in en expert från WWF att dela i paneler och dialoger eller andra event.

Deltagare från WWF

Seminarier där WWF deltar

Talespersoner från WWF och WWF Sweden Youth deltar i flertalet paneler, seminarier och event under hela veckan. Nedan listas ett axplock av de event där WWF deltar. Klicka på respektive seminarietitel för att komma direkt till informationssidan. Fullständigt program finns på Almedalsveckan.info

Läs hela programmet

WWF Sweden Youth – Boka en ung expert

Vill du tillföra nya perspektiv i din panel eller seminarium under Almedalsveckan 2023?

WWF Sweden Youth driver, tillsammans med ett 14 andra ungdomsorganisationer, initiativet #StoppaYouthwashing. I år har de tillsammans med Almedalsveckan lanserat “Boka en ung expert”. Ett konkret första steg på hur vi gemensamt kan bidra till att #StoppaYouthwashing. Målet är att föra ungas perspektiv närmare makthavare, både för att skapa meningsfull delaktighet för unga, och att generera konstruktiva dialoger där nya insikter och lösningar kan bli till. WWF Sweden Youth deltar med elva unga ledare på plats som gärna medverkar i era evenemang och träffar er för att samtala.

Boka en ung expert

WWF Sweden Youth - unga experter

Läs mer om WWFs arbete

Dela gärna:

Senast ändrad 22/06/23

Besök Frågor och svar om du har några frågor.