Selous  aa

Engagera dig

Stöd WWF

Hjälp oss höja rösten för Selous i sociala medier

Vill du vara med och #RäddaSelous? Stöd vår manifestation via Thunderclap! Anmäl dig här snabbt och enkelt så skickas budskapet ut i sociala medier den 4 juni. Tanken är att inlägget ska spridas till tiotusentals personer samtidigt för att skapa en massiv effekt. Ju fler röster vi blir, desto snabbare går det! Tillsammans kan vi rädda Afrikas sista vildmark – Selous. Tack för att du delar och kämpar med oss!

Nu kan du skänka en gåva via Swish till Världsnaturfonden WWF. Vårt Swishnummer är 901 9746.

Läs mer om hur du kommer igång med Swish här.
 Varmt tack för din gåva!

Barn

Foto:Anup Shah / WWF

Panda Planet – WWF för barn och unga

Låt barnen vara med och kämpa för djuren på ett roligt sätt! Ge bort ett VIP-medlemskap i Panda Planet – WWFs community för alla barn och unga som gillar djur och natur! Kika in i djurens värld, blogga, prata med andra djurintresserade barn, gör quiz och spännande miljövänliga uppdrag ...

Sajten är gratis. Men genom ett VIP-medlemskap stödjer barnet WWFs verksamhet.

Som tack får alla VIP-medlemmar bland annat diplom, ett mjukdjur och ett eget regnskogsträd på Borneo. I VIP-medlemskapet ingår även rabatt på flera djurparker och akvarier.

Välkommen!

Företag

Att företag ska vara en positiv och drivande kraft i kampen för hållbar utveckling är självklart för WWF. Därför samarbetar vi med företag och primärt inom tre huvudområden: Market transformation, vatten och klimat.

Företagssamarbeten

Ungdom

Världen är stor men du är större

Det ska inte vara så svårt att göra skillnad. Morgondagen är ungdomens. Men samtidigt tas beslut av de som inte kommer leva då. Så ska det inte vara.
Ungas röster måste få större makt -  vilket är anledningen till att WWFs ungdomsråd har skapats. Vi tror att alla människor kan hitta sitt unika sätt att göra skillnad.

Det här gör WWF

WWF finns i över 100 länder, har fler än fem miljoner supportar och driver tusentals projekt inom allt från tjuvjaktsbekämpning till klimatsmarta energilösningar.

Välkommen att läsa mer och engagera dig!

Hjälp oss höja rösten för Selous i sociala medierHjälp oss höja rösten för Selous i sociala medier

Vill du vara med och #RäddaSelous? Stöd vår manifestation via Thunderclap! Anmäl dig snabbt och enkelt så skickas budskapet ut i sociala medier den 4 juni.Delta i manifestationen här

Samverkan kring fjällrävar prisas

Staffan Svanbergs minnespris för samverkan mellan turism och naturvård.

Medlemstidningen WWF Eko

Panda Planet sida