Skänk en företagsgåva till WWF

Världsnaturfonden WWF arbetar med långsiktiga, hållbara lösningar för flora och fauna i Sverige och världen. Vårt arbete är direkt beroende av stöd från privatpersoner och företag, så stöd WWF med en företagsgåva och gör skillnad. Läs mer om våra prioriterade ändamål i högerspalten.

Som tack får alla företag som skänkt över 2 500 kronor ett gåvobevis med företagsnamn och summa samt en webbknapp för hemsidan.

Stort tack på förhand för ert engagemang!

Företagsgåva

Företag som stöttar WWF med över 2 500 kronor får:

Som tack får alla företag som skänkt över 2 500 kronor ett gåvobevis med företagsnamn och summa samt en webbknapp för hemsidan. Ert gåvobevis kan fås med svensk eller engelsk text. Gåvobevis och webbknapp skickas inom en vecka.

WWF har ett 90-konto som kontrolleras av Svensk insamlingskontroll. Det är er garanti för att gåvan används på rätt sätt.

Skänk med bankkort

(*) Obligatoriska uppgifter

Välj summa i menyn nedan eller specificera en egen summa.

Obs! För att få gåvobevis måste er gåva uppgå till minst 2500 kr. Gåvobevis och webbknapp skickas ut inom en vecka till angiven e-postadress. Har inte betalningen nått WWF inom en månad efter utskicksdatumet sänder vi en påminnelse.

2500 kr 5000 kr 10000 kr 25000 kr 50000 kr
Annan summa:
kr

Välj ändamål för din gåva

Uppgifter

Företagets namn (skrivs ut på gåvobeviset) *: Företagets namn *:
Organisationsnummer*: Organisationsnummer *:
Vi vill ha vårt gåvobevis på följande språk *: Språk *:
E-postadress (för leverans av digitalt gåvobevis och webbknapp) *: E-postadress *
Kontaktuppgifter och övriga meddelanden: Kontaktuppgifter och övriga meddelanden

Betalsätt

Bankkort (Visa, Mastercard, Eurocard, Maestro)
Så här hanterar vi dina uppgifter

Skänk via giro

Välj summa i menyn nedan eller specificera en egen summa.

Obs! För att få gåvobevis måste er gåva uppgå till minst 2 500 kr. Gåvobevis & webbknapp skickas ut inom en vecka till angiven e-postadress. Har inte betalningen nått WWF inom en månad efter utskicksdatumet sänder vi en påminnelse.

Så här mycket skänker vi till WWF:
Vi skänker vår gåva till följande ändamål (se alternativ i högerspalten):
Vi vill ha vårt gåvobevis på följande språk:

Inbetalningen går enkelt tillväga. Betala in er gåva på något av våra gironummer:

Pg 90 1974-6 eller Bg 901-9746

och märk inbetalningen med vilket ändamål pengarna ska gå till (Trädplantering, Miljöarbete, Klimat eller Östersjön) samt ert företagsnamn.

Har inte betalningen nått WWF inom en månad efter utskicksdatumet av gåvobevis och webbknapp sänder vi en påminnelse.

Behöver ni betalningsunderlag? Kontakta: foretagsgava@wwf.se.

Bli WWF Vänföretag

Ditt företag kan även stödja WWFs arbete genom att bli WWF Vänföretag. Klicka på webbanner nedan för mer information.

Prioriterade ändamål för företagsgåva är:

Foto: Thomas Perkins

För en levande miljö på Borneo!

Genom att plantera träd och restaurera skog i någon av världens regnskogar hjälper du vår planet och hotade arter att överleva. Just nu arbetar vi med att rädda regnskogen på Borneo och projekten vi driver är allt från att samla in fröer och etablera plantskolor till att skydda hotade arter och deras livsmiljöer. Till exempel kostar ett träd ca 50 kr att plantera och driva upp.

Foto: Jokaim Odelberg

Klimat

WWF arbetar på flera plan med klimatfrågan. Det rör sig om allt från projekt som rör enskilda områden och arter, till omfattande initiativ rörande nationella och internationella överenskommelser.

Genom opinionsbildning mot allmänhet och politiker ska samhället göra den omställning som krävs för att rädda vår planet. Samarbetet med företag som vill bidra till en hållbar framtid är centralt. Stöd vårt viktiga arbete för att stoppa klimatförändringen!

Foto: Minden / Nordicphotos

WWFs arbete i världen
Bidra till en bättre miljö och en levande planet. WWF arbetar i hela världen. Den svenska delen av WWF stödjer och arbetar med hundratals projekt. Genom att skänka din gåva till WWFs arbete i världen bidrar du till de områden där pengarna behövs som mest.

Foto: Mauri Rautkari / WWF-Canon

Östersjön
Hjälp vårt känsliga innanhav. Bidra till arbetet med att göra Östersjön och dess kuster välmående med stor mångfald av liv. WWF arbetar för att skydda Östersjön från överfiske, stoppa övergödningen, stoppa farliga utsläpp av miljögifter, skapa säkrare sjöfart och minska oljeutsläpp.

Är ni ett medvetet företag som vill samarbeta, kontakta oss.

foretag@wwf.se