toppbild-planetlogo-1600×800 inzoomad

GE en företagsgåva

för vår planet

GE en Företagsgåva

Planetens klimat förändras snabbt, havsnivåerna stiger och olika extremväder ökar. Arter utrotas i en allt snabbare takt. WWF arbetar över hela världen med att stoppa klimatförändringar, skogsskövling, illegal jakt och andra hot mot vår planet. Er företagsgåva används där pengarna behövs mest. Stöd WWF med en företagsgåva och gör skillnad. Tillsammans uträttar vi mer.

• Belopp och ändamål
  • Företagsinformation
  • Leverans och Betalning
Steg 1 / 3

Ge en gåva

Gåvobevis och webbanner ingår vid gåvor på 10 000 kr eller mer och bifogas i bekräftelsemejlet.

Ändamål

Faktureringsadress

Betalning

Betala in er gåva på Bg 901-9746 och märk inbetalningen med ”Gåva” samt ert företagsnamn. Behöver ni betalningsunderlag? Kontakta: foretagsgava@wwf.se.

• Läs och godkänn villkoren för att gå vidare med beställningen.

Fyll i dina kortuppgifter

Här fyller du i dina kortuppgifter och efter det kommer du vidarekopplas till tacksidan!

Fyll i ditt mobilnummer och öppna din Swishapp för att genomföra gåvan.

Fyll i uppgifter för faktura

Här fyller du i fakturainformation så vidarekopplas du efter det till tacksidan!

WWFs företagsnyhetsbrev

Prenumerera på WWFs One Planet Business Nyhetsbrev

Anta företagsförändringar

Näringslivet har en oerhört viktig roll i omställningen mot en mer hållbar värld. Nu kan ditt företag – stort som litet och oavsett hur långt ni har kommit på er hållbarhetsresa – vara med och göra skillnad genom små eller stora förändringar. Och inspirera andra att agera. Ni väljer vilka förändringar som passar just er. Det enda vi inte får göra, är inget. Är ni med?

Anta förändringar

Vanliga frågor

Hur behandlas mina personuppgifter?

WWF värnar om din integritet och strävar alltid efter att skydda dina uppgifter på bästa sätt i enlighet med dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 och övriga dataskyddslagar som gäller vid tillfället för behandlingen. WWF är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter och vi kommer inte att sälja, hyra-eller leasa ut de personuppgifter som samlats in. Du har alltid rätt att få information om vilka personuppgifter vi behandlar om dig och du har även en rätt att, i vissa fall, invända mot behandling eller få uppgifter rättade eller raderade. Du kan få mer detaljerad information om hur vi behandlar dina uppgifter genom att läsa vår integritetspolicy eller kontakta oss via mejl till info@wwf.se.

Sydlig sjöelefant (Mirounga leonina)
WWFs FÖretagsavdelning

Vi besvarar dina frågor om företagssamarbeten och företagsgåvor

Ring oss på 08-624 74 00
Öppet vardagar 08:30-16:30.
Lunchstängt mellan kl. 12-13.
Mejla gärna din fråga till foretag@wwf.se

Dela gärna:

Senast ändrad 14/09/21

Besök kontakt.wwf.se om du har några frågor.