Tipspromenad 1

Tävla med WWF

Tävlingen är nu avslutad

Stort tack alla som deltog i årets Earth Hour tävling, och som på annat vis deltog under Earth Hour. Tillsammans har vi skickat en start signal till våra makthavare. Agera är fortfarande igång, och alla som vill, kan fortsätta utföra uppdrag för planeten. Agera är WWFs eget community där du kan anta uppdrag för planeten. Och ju fler vi blir, desto större skillnad gör vi.

Tävlingen är nu avslutad.

Vinsterna lottas ut bland alla som utfört uppdraget ”Tipspromenaden” under tävlingsperioden. Tävlingen avslutades 24/3 och vinnarna meddelas via e-post inom 14 dagar. Gör gärna fler uppdrag!

Bild på vinsterna i Agera-tävlingen 2024. På bilden syns en vegetarisk matkasse från Ecoviva, spelet Eco MIG och kokboken Vego i Världsklass.
Var med och tävla om en vegetarisk matkasse från Ecoviva, spelet MIGxEKO och kokboken Vego i Världsklass.

Till Agera

Tävlingsvillkor:

1. Tävlingen är öppen för personer som är bosatta i Sverige. Anställda inom WWF Sverige kan delta utan att tävla.
  2. För att delta i tävlingen utför du uppdraget ”Tipspromenaden” i vårt community Agera.
  3. Tävlingen pågår under perioden 1/3-24/3 2024. Uppdrag som utförs efter detta datum kommer inte att tas i beaktning.
  4. Vi lottar ut följande vinster:
    – 2 stycken vegetariska matkassar från Ecoviva med fyra rätter med fyra portioner (värde 1079kr).
    – 3 stycken EKO MIG-spel (värde 279kr).
    – 3 exemplar av boken Vego i Världsklass (värde 306kr).
  5. Vinnarna lottas fram av en intern jury på WWF.
  6. Åtta stycken vinnare lottas fram.
  7. För att vinna en matkasse måste man bo inom Ecovivas leveransområde. Läs mer här.
  8. Vinnarna kommer att kontaktas via e-post inom 14 dagar efter tävlingen avslutas. Om vinnaren inte svarar på 14 dagar efter att e-postmeddelandet skickats ut lottas en ny vinnare fram.
  9. Vinsten kan inte kan bytas mot kontanter.
  10. Tävlingsarrangören förbehåller sig rätten att ändra eller lägga till regler vid behov.
  11. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

utförda uppdrag hittills - tack!

Agera med WWF

Utforska uppdragen i Agera

• Fika med rätt kaffe
  • Klimatkalkylatorn
  • Återskapa natur
  • Mörkerfixaren
  • Ladda ned fiskguiden
  • Återvinn alla dina batterier, även de dolda!
Till Agera

Senast ändrad 25/03/24